Ikastolako langileentzako prestakuntza-eskaintzaren bilduma duzu honakoa. Hemen ez dagoen zerbaiten bila bazabiltza, bete inprimaki hau egin nahi duzun horren berri emanez. Saiatuko gara zure nahiak eta interesak asetzen.

• Sormena eta berrikuntza kultura eraikitzen

Koonfekoop, Euskadiko Kooperatiben Konfederazioak, sormena eta berrikuntza kultura eraikitzen ikastaroa antolatu du.

Helburua:

Abiabuntua bera zalantzan jartzea, ikaskuntza-prozesua hasteko eta pentsamendu dibergentearen prozesuak errazteko. Bertaratutakoak trebatzea, beren antolaketan sormena eta berrikuntza modu sistematikoan lantzeko, kultura sortuz.

Edukia:

1. Sormenaren eta berrikuntzaren oinarrizko kontzeptuak eta sormen eta berrikuntza kulturaren ezaugarriak.
    2. Ingurune malguak eta egokiak nola sortu.
    3. Ideiak sortzeko eta kudeatzeko tresna esanguratsu batzuk.
    4. Ideiak jasotzeko iturriak eta nola kudeatu.

Egunak: 2024ko martxoak 7 eta 14

Ordua: 9:00etatik 13:30etara

Modua: Aurrez-aurre Konfekoopen egoitzan. Puesto de Urkiola, 1 bajo – Vitoria-Gasteiz

Hizlaria: Aurkene Redondo, Enbor Kontsultoreak

Izena emateko esteka eta epea: martxoak 4a baino lehen.

• Ikastetxeen hobekuntza pedagogikorako prestakuntza integrala

Hik Hasi hezkuntza eraldatzeko erakundeak ikastetxeen hobekuntza pedagogikorako prestakuntza integrala prestakuntza antolatu du Andoaingo Basteroko Ekitaldi Aretoan, otsailaren 22, 23 eta 24an.

Aldaketa azkarrak eta ugariak bizitzen ari den gizartean gaude eta hezkuntzan ere nabari da hori. Gizartearen ezaugarriak kontuan hartu nahi dira, ikasleak bertan bizitzeko prestatu daitezen. Ikasleek egoeretara egokitzeko baliabideak izan beharko dituzte, baina hori ezin da barne sendotasunik gabe eta norbanakotik bakarrik egin. Inoiz baino garrantzitusagoa da taldeari eta harremanei behar duten garrantzia ematea. Aldaketak lehen pertsonan bizitzen ari gara eta irakasleek aldaketa horiei taldean erantzuteko tresnak behar dituzte heziguneetan.

Hori horrela, aholkulariei, zuzendaritza-taldeei eta irakasleei zuzendua dago  prestakuntza hau. Gainera, ikastetxe batean hobekuntza pedagogikoa burutzeko edukiak, planifikazio aukerak eta tresna ezberdinak eskainiko dira.

Izen ematea zabalik dago Hik Hasiren webgunean, baita gainontzeko informazioa ere.

Hemen duzue prestakuntzaren informazio gehigarria duen bideoa.

• Jabetuz ikastaroa

Jabetuz, emakumeen kontrako indarkeriaren biktimak artatzen dituzten profesionalentzako prestakuntza antolatu du Emakundek. Programa honen bidez, bateratu egin nahi da EAEn emakumeen aurkako indarkeriaren biktimak artatzeko dagoen sistemako profesionalen ikuspegia.

Programa honetan proposatzen den ikastaroa oinarrizkoa da, on line egitekoa, 85 ordukoa. Programa “EAEn emakumeen aurkako indarkeria matxistaren biktimei ematen zaien arreta koordinatzeko erakundeen arteko III Akordioa”n parte hartzen duten erakundeen langileoi dago zuzenduta. Horrekin, III Akordioan jasotako adostasun-ildoak sendotu nahi dira, eta batez ere, akordio horren printzipio orokorretako bat indartu: emakumeen ahalduntzea. Hezkuntza Sailetik uste dugu garrantzizkoa dela hezkuntzako langileak ere honetan prestakuntza jasotzea eta izena ematera animatzen zaituztegu.

Programa eta egutegia:

1. unitatea: Esku-hartzearen irismena (Tutorea: Norma Vazquez)
    2. unitatea: Harrera (Tutorea: Norma Vazquez)
    3. unitatea: Berdintasun eza eta emakumeen aurkako indarkeria. (Tutorea: Maitena Monroy Romero)
    4. unitatea: Emakumeen aurkako indarkeriaren arloko araudia. (Tutorea: María Naredo Molero)
    5. unitatea: Emakumeen aurkako indarkeriaren biktimen datu pertsonalen tratamendua. (Tutorea: Ana Martín Ramos)
    6. unitatea: Emakumeen ahalduntze pertsonala bultzatzea eta laguntzea, profesionalen esku-hartzearen zati moduan. (Tutorea: Sara Ibarrola Inchusta)

Ikastaroa martxoaren 4an hasiko da eta ekainaren 2an bukatuko da.  Izena emateko,  bidali zure datuak h-careaga@euskadi.eus (Hezkuntza Saileko berdintasun unitatea) helbidera otsailaren 22a baino lehen.

Izen emate kopuruaren arabera, aukeraketa bat egingo dugu eta lehentasuna izango dute ikastetxean berdintasunaz arduratzen diren pertsonak.

Azkenik, azpimarratu nahi dugu ikastaroak ardura eta konpromiso handia eskatuko duela (unitate bakoitzerako 15 ordu, 5. Unitaterako izan ezik, 10 ordukoa da). Aintzat hartu behar da atzean dauden tutoreentzat, talde teknikoarentzat eta Emakumerentzat inplikazio handia dakarrela ikastaroak, bai maila pertsonalean, bai maila profesionalean, eta, gainera, ahalegin ekonomiko handia dakarkiola Emakunderi. Hortaz, izena emanez gero, ikastaroa bukatzeko konpromisoa eskatzen dizuegu. Ikastaroa egin eta ezarritako gutxieneko helburuak gaindituz gero, Emakunderen ziurtagiri bat lortuko da, azken ebaluazioa bete eta bidali ondoren.

Izena emateko bidali beharreko datuak:

• Izena eta abizenak
    • Nortasun agiriaren zenbakia
    • Sexua
    • Ikastetxea
    • Ikastetxeko berdintasun arduraduna zara?
    • Herria
    • Helbide elektronikoa
    • Telefonoa
    • Ikastaroa egiteko arrazoiak

Informazio gehiago beharko bazenu deitu 945018356 telefonora edo idatzi huisl212@euskadi.eus helbide elektronikora.

• UEUko Udaberriko Ikastaroak

UEUk (Udako Euskal Unibertsitateak) Udaberriko Ikastaroak prest ditu.

Hauek dira antolatu dituen ikastaro eta jardunaldietako batzuk:

Izena emateko epea irekita dago, beraz, interesa izanez gero egin klik ikastaroaren gainean eta bertan aurkituko dituzu xehetasun guztiak, baita matrikulatzeko aukera ere.

Eskaintza osoa ikusteko sartu hemen.

• FIT erakundearen formakuntza eskaintza

FIT erakundeak online ikastaroak antolatu ditu. Hemen duzue eskaintza osoa.

• SPRI ikastaroen agenda

SPRIk antolatutako digitalizazio formakuntza eskaintza duzue hemen.

• Ikastolen Elkarteko prestakuntza eskaintza

Ikastola ereduak suposatzen duen urtez urteko prestakuntza eskaintzea da Ikastolen Elkarteko xedea.

Hemen duzue ikasturte honetarako antolatutako prestakuntzen eskaintza eguneratua.