• Barne-organoak

Langile eta familiak elkarlanean, Ikastolaren bidea marrazten

Ikastolako barne-antolaketa

Orereta Ikastola organigrama

Artezkaritza Kontseilua

• Lehendakaria: Itziar Navarro Pikabea
  • Idazkaria: Olatz Miranda Solano
  • Diruzaina: Eneritz Gurrutxaga Gogortza
  • Kontseilukideak:
    • Gurasoak: Arkaitz Tolosa López, Maider Gezala Sala, Mertxe Arano Izquierdo, Xabier Zabaleta Etxabe, Lide Gabarain Torrecilla, Iñaki Erkizia Jauregi
    • Langileak: Izaskun Perez Goikoetxea, Ainhoa Gracia Agirre, Jone Briñas Manterola, Egoitz Sayar Puente
  • Zuzendaritzako kideak: Anartz Muxika Andrés (zuzendari gerentea), Egoitz Verdugo Markotegi (zuzendari pedagogikoa), Aurkene Astibia Legorburu (HHko zuzendaria), Angel Mari Elkano Etxebeste (LHko zuzendaria), Irati Muxika Lazkano (DBHko zuzendaria), Gaskon Etxeberria Irure (Oiartzo Batxilergo Ikastolako zuzendaria)
Funtzioa

Urteko Ohiko Batzar Nagusiarekin batera, Ikastolako erabaki-organo nagusia da Artezkaritza Kontseilua. Haiek marraztutako bidea egitea dagokio, ondoren, Ikastolako zuzendaritzari. Guraso- eta langile-ordezkariek osatzen dute, eta zuzendaritzak ere parte hartzen du bertan.

Funtzionamendua/egutegia

Ikastolako Artezkaritza Kontseilua hilean behin elkartzen da.

Bileren egutegia 2020-21:

irailak 30 / urriak 28 / azaroak 25 / abenduak 16 / urtarrilak 27 / otsailak 17 / otsailak 24 (Urteko Batzar Nagusia) / martxoak 24 / apirilak 28 / maiatzak 26 / ekainak 30

Kontaktua

lehendakaria@oreretaikastola.eus

Hezkuntza Batzordea

Osaera

Artezkaritza Kontseiluko ordezkariek, zuzendaritzak, zerbitzuetako ordezkariek, irakasleek, ikasleek eta gurasoek hartzen dute parte Hezkuntza Batzordean, Ikastolako zuzendari pedagogikoa buru.

Funtzioa

Gogoeta eta erabaki pedagogikoetarako organoa da Hezkuntza Batzordea.

Funtzionamendua/egutegia

Ikastolako Hezkuntza Batzordea bi hilabetetik behin elkartzen da.

Buletinak

Etapetako Guraso Batzordeak

Osaera

Artezkaritza Kontseiluko etapako guraso arduraduna buru, ikasgeletako guraso ordezkariek osatzen dituzte etapetako Guraso Batzordeak. Etapa bakoitzak (HH, LH eta DBH) bere batzordea du.

Funtzioa

Ikasgelako zein ikasmailako familien kezkak eta iradokizunak partekatzeko, eta Ikastolako langileen aldetik egindako proposamenez hausnartzeko dira, besteak beste, etapetako Guraso Batzordeak.

Funtzionamendua/egutegia

Hilean behin biltzen dira Guraso Batzordeak. Hala nahi duen Ikastolako guraso orok har dezake parte bilera horietan.

Bileren egutegia 2020-21:

• LH: urriak 7 / azaroak 4 / abenduak 2/ urtarrilak 27 / otsailak 24 / martxoak 24/ maiatzak 12 / ekainak 9

Kontaktua

Jarraipen Batzordeak

Osaera

Etapako guraso eta zuzendaritza-taldeko ordezkariek osatzen dituzte.

Funtzioa

Familien eta Ikastolako lan-taldearen arteko harremana estutu eta elkar elikatzea da Ikastolako jarraipen-batzordeen helburua.

Funtzionamendua/egutegia

Hilean behin/bi hilabetetik behin elkartzen dira jarraipen-batzordeak.

Buletinak