Guraso Batzordea HH: 6. buletina (2022.03.21)

HHko Guraso Batzordearen 2021-2022 ikasturteko seigarren bileran ondorengo gaiak landu dira:

Aurreko bileraren aktaren onarpena

Arazorik gabe onartu da.

Batzorde ezberdinetako informazioa:

– Artezkaritza:

• Ikastolan partehartzeko lanketan ari dira. Formakuntza pare bat eskainiko dira kanpoko pertsona batekin. Lehenengoa apirilak 6an egingo da 17:30ean Linon. Iraupena 2 ordu ingurukoa izango da.
  • Aste Santuko opor eskaintzaren inguruan guraso batzuk 13:00arte izatea motz geratzen omen zaie. Ea pixkat luzatu daitekeen eskaintza hau zaintza jarrita.
  • Udako udalekuen inguruan Udalekoak atera dira eta ikastolarenak oraindik ez, ea lehenago atera daitezkeen komentatu da.
  • Baso garbiketa: ondo joan da, izen ematea mugatua izanagatik badaude kanpoan geratu diren familia batzuk.
  • Web orria: Urte bat igaro da berritu zenetik, balorazio bat eskatu da. Email bat jasoko dugu balorazio hori egiteko.
  • Martxoaren 26an, kilometroak prestaketari buruzko ekitaldi bat egingo da baserrian Kafe tertulia moduan.

– Zuzendaritza:

• Aurreko eskaerari erantzuna: Jantokian bazkal ondorengo erderazko bideo baten ikustea.

Konpondu da.

• Aurreko eskaerari erantzuna: Linon komuneko papera alturan uzteko arrazoiak badaude, eta guraso batek honen inguruan bere alabearekin gertatzen zena irakaslearekin zuzenean hitz egiteko gomendatuko da.
  • Hurrengo kurtso hasieran, dena ondo badoa, Esmalteriako haurren sarrera pandemia aurreko ordutegira bueltatuko da.
  • Egun osoko Baso eskola egunetako balorazioa ona dela dirudi.
  • Inauterien balorazioa oso ona izan da, antolakuntza, gurasoei bidalitako email, e.a.

Iradokizun bezela: Ea esterilaren bat edo jarri litekeen hurrengoan lurrean haurrak eserita hainbeste denbora egongo diren jakiten bada.

– Hezkuntza batzordea:

• Martxoaren 23an izango da. Gaietako bat argazkiena da, RGPD berriarekin eta kanpoko aholkularitza zerbitzu batekin ari dira lanean eta ondoriotara iristen.

Galde-eskeak

• Korrika laister dela eta ea zer egingo den edo laguntzarik beharko den jakin nahi da.

HURRENGO GURASO BATZORDE BILERA MAIATZAK 9an izango da.