LH Asteko oharrak (22.09.30)

Etapa mailakoak

Kristina

Jon

Klaustroa

Urriaren 6an, osteguna, 13:35ean, Areto Nagusian. Gai zerrenda:

• Orientazioa (JNP)
  • Sortaldeak
  • Lan osagarriak

Irakasleen Nazioarteko Eguna

Urriaren 5ean Irakasleen Nazioarteko Eguna ospatzen da. Data horretan, Unescok eta Lanaren Nazioarteko Erakundeak (LANE) edozein gizartetako lanbide baliotsuenetako bati omenaldia egitea erabaki zuten: irakaskuntza, irakasleak. Etorkizuneko belaunaldiak prestatzeko betebeharra eta grina duten pertsonak omentzeko eguna.

Eskola Kirola eta eskolaz kanpokoak

Datorren astean hasiko dira eskolaz kanpoko ekintzak eta eskola kirola. Taula honetan adierazita duzue zein egunetan egingo diren eta zein espazio erabiliko dituzten.

Ikasleen hutsegiteak

Datorren astetik aurrera, ikasleen hutsegiteak INIKAn jasoko ditugu. Ikasleek astean zehar egindako hutsegiteek ostiral arratsalderako jasoak egon beharko dute. Tutore bakoitzak erabakiko du egunero erregistratzen joan edo astearen bukaeran sartuko dituen datuak.

Guraso bilerak

MAILA

EGUNA

LH 4

URRIAK 3

LH 5

URRIAK 4

LH 6

URRIAK 5

Egonaldiak

LHko 2.maila osoa Arritxulora joango da.

• Urriaren 3-4: LH 2B-C (Alaitz Lete, Maialen Iribarren, Ane Sistiaga)
  • Urriaren 4-5:LH A-D (Onintza Zabala, Kristina Gponzalez, Naroa Gonzalez eta Aitor Franco)

Asteko kanta

Urriak 4: Animalien Mundu Eguna. Animalien ongizatea guztion artean hobetzea da gaur egun planeta osoan ospatzen den jardunaldi honen helburu nagusia. Data hau Animaliak Babesteko Munduko Erakundeak sustatu du, mundu osoan zehar desagertzeko zorian dauden espezie asko babesteko.

Entzungo diren kantak: Kantu Kolore – Gure animaliak

Ikastola mailakoak

Urriak 3: Kilometroak 2023ren lehen eguna

Aste honetan Ikastolako lehendakariaren mezua jaso dugu igandean Ibarran ospatuko den Kilometroak jaian parte hartzeko gonbidapen bereziarekin. Jaia bizitzera, barrutik begiratzen hastera eta gure bidearen lehen egun gisa hartzera gonbidatu gaitu.

Horri jarraiki, gogoratu astelehenean (urriaren 3an) ikasleekin Kilometroak gaia lantzekotan geratu ginela, etapa bakoitzak bere modura eta haurren adinera egokituta.

Iraileko Artezkaritza Kontseilua: deskargua

Hemen duzue Artezkaritza Kontseiluaren ikasturteko lehen bileraren laburpena.

Urriak 12: ongietorri festa

Datorren urriaren 12an, arratsaldez, ikasturteari ongietorria egiteko festa ospatuko dugu. 2019an egin genuen lehenengoz, eta pandemia tarteko, aurten ospatuko dugu bigarrenez. Datorren astean emango dizkizuegu jaiari buruzko xehetasun gehiago.

Ikastola prentsan

Berrikuntza eta erronkaz beteta hasi dute ikasturtea Orereta Ikastolak eta Oiartzok