IIIº Concurso de (micro)cuentos y audiovisuales de terror

Ikastola

2020/10/31 12:00 am

2020/12/03 11:00 pm

Hemos organizado un concurso de (micro)cuentos y audiovisuales de terror con motivo de la Gau Beltza y el Día del Euskera. Podrán participar en el mismo las y los alumnos de DBH de cualquier centro educativo del municipio y todos los ciudadanos y ciudadanas de más de 16 años que así lo deseen. El plazo para presentar los trabajos finaliza el 3 de diciembre. Los nombres de las y los ganadores se darán a conocer el 21 de diciembre.

¡Os invitamos a participar en el concurso de (micro)cuentos y audiovisuales de terror

III. Concurso de (micro)cuentos y audiovisuales de terror: detalles y bases para participar (en euskera)

LANAK ENTREGATZEKO EPEA:

Urriaren 31tik abenduaren 3ra

OINARRIAK:

Lan guztiak euskarazkoak, jatorrizkoak eta inon argitaratu gabeak izan behar dira.

• Beldurrezko ipuin lehiaketa

2. Lanak euskaraz eta ordenagailuz idatzi behar dira (Arial 11; 1,5eko lerroartea; izenburua hasieran eta erdian; 2 orrialde gehienez).

3. Lanak beldurrezkoipuinak@oreretaikastola.eus helbidera bidali behar dira. GAIAn “Ipuina X kategoria” jarri behar da.

4. Mezu elektronikoan bi artxibo erantsi behar dira:

• 1. artxiboa: idazlanaren izenburua:

• Barnean: idazlanaren izenburua, idazlana bera, egilearen izengoitia eta ikastetxearen izena.

• 2. artxiboa: egilearen izengoitia:

• Barnean: idazlanaren izenburua eta egilearen datuak (izen-abizenak, posta elektronikoa eta izengoitia).

• Beldurrezko mikro-ipuin lehiaketa
    1. Parte-hartzaileak: 16 urtetik gorako edonor

2. Lanak euskaraz eta ordenagailuz idatzi behar dira (Arial 11; 1,5eko lerroartea; izenburua hasieran eta erdian; 150 hitz gehienez).

3. Lanak beldurrezkoipuinak@oreretaikastola.eus helbidera bidali behar dira. GAIAn “Mikro-ipuina” jarri behar da.

4. Mezu elektronikoan bi artxibo erantsi behar dira:

• 1. artxiboa: idazlanaren izenburua:

• Barnean: idazlanaren izenburua, idazlana bera eta egilearen izengoitia.

• Beldurrezko ikus-entzunezkoen lehiaketa
    1. Parte-hartzaileak: DBHko ikasleak (DBH1-2: A kategoria / DBH3-4: B kategoria) eta 16 urtetik gorako pertsonak (C kategoria)

2. Lanak euskaraz eta .mp4 formatuan (3 minutu gehienez) entregatu behar dira.

3. Lanak beldurrezkoipuinak@oreretaikastola.eus helbidera bidali behar dira. GAIAn “Ikus-entzunezkoa X kategoria” jarri behar da.

4. Mezu elektronikoan hiru artxibo erantsi behar dira:

• 1. artxiboa: ikus-entzunezkoaren izenburua:

• Barnean: ikus-entzunezkoaren izenburua, egilearen izengoitia eta Ikastetxearen izena (azken datu hori, DBHko ikasleek bakarrik jarri behar dute)

• 2. artxiboa: egilearen izengoitia:

• Barnean: ikus-entzunezkoaren izenburua eta egilearen datuak (izen-abizenak, posta elektronikoa eta izengoitia).

• 3. artxiboa: ikus entzunezkoa bera:

• Ikus-entzunezkoaren hasieran izenburuak agertu beharko du, baina ezingo da egilearen daturik agertu.

SARIAK:

Abenduaren 18an jakinaraziko dira irabazleen izenak.

Euskararen Eguna Gau Beltza